God morgon!

Vaknade för ca 40min sen av min hemska larmsignal. Måste se till att byta den för jag är nära en hjärtinfarkt vaje gång den ringer.
Sängen va jobbigt stor och kall, mina fina åkte till jobbet runt halv 6, gick upp kvart över 5 så jag fick försöka sova vidare så gott jag kunde. Jag skulle egentligen inte sovit här alls men jag kunde inte låta bli, har inte sovit med honom sen i söndags så nu var det abstinens på hög nivå. Kommer få sova ensam inatt igen så den här natten behövdes.

Idag jobbar jag på salongen igen, Söders Hårpunkt va det ja. Så som vanligt kommer det bli kass uppdatering då jag inte har något dator. Måste skaffa mig en snart... Har massor som jag måste göra som jag inte kan bara för att jag inte har en dator.

Ikväll blir det sexparty - homeparty där jag säljer sexleksaker. Hur kul? Det är nog det roligaste extraknäcket man kan ha. Jag hade en blogg om det här på blogg.se men den stängde dom ner. Varför är det så förbjudet att snacka sex? Får nog starta den någon annanstans där dom inte är så pryda av sig.

Ha en bra dag mina vänner.
Tjing tjing!



Vill bli blond igen. Nu nu nu NUUU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0