Jobb jobb jobb

Jag älskar att jobba. Jag blir glad av det. Tycker om att göra folk fina i håret så att dom tycker dom är snygga. Hade en bra dag idag, ganska lugnt men bra. Klippte lite på förmiddagen innan jag blev bjuden på lunch av Lena som tack för att jag går ut med hennes gulliga vovve. Sen blev det bus i parken och sen tillbaka till salongen för att klippa och sen ha en klipp och sling innan jag åkte till Nacka.

I morgon ska jag till JC i Forum Nacka för att byta mina jeans... Drygt. Men dom är så jäkla bra där så jag ska inte gnälla.

Nu tror jag det blir jacuzzibad. Tror jag? Man kan ju alltid hoppas. Är jag snäll får jag nog en välbehövlig massage. Han är bra den där killen. Honom behåller jag nog ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0