Salongen

Halloj!
Kunde inte skriva något igår för jag hade ingen data... Jag äger som sagt ingen, så nu vet ni det. Gillar inte att blogga från mobilen för jag kan inte skriva här, utan texten hamnar bara i rubriken. Vet inte hur jag ska göra för att kunna skriva som på en dator?

Igår var det ganska lugnt men ändå, det kan vara rätt skönt.

Btw, har ni sett GHDs nya plattång? Deras plattänger är riktigt bra så ska ni invetsera i en ny plattång, köp då GHD. Dom kostar nästan 2000kr med I can tell you, det är såååå värt det. Och man kan göra supersnygga lockar med den också.
Den levereras e en fin ask med en snygg förvaringsväska, en resefön, spegel och clips. Nice va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0