Snö snö snö

Utanför snöar det helt galet mycket och det är plusgrader, är den rolig? Inte mycke. Pappa och jag stog och mockade i stallet som bäst samtidigt som vi diskuterade snön på taket. Det har hängt ca en meter snö ut från taket och det har bara varit en tidsfråga innan det rasar. Problemet är, man vet ju inte när det rasar och jag har inte lust att stå med en häst på stallplanen och så rasar det precis när jag ska hoppa upp eller så. Jag ställer mig och stirrar på denna snökaka som hänger ut och BOOM! Det rasar. Tack gud att inte hästarna va där också.

Idag rider jag Sickan, lite jogging i skogen om det inte snöar mer och sen jogga Storen. Hoppas Sickan är lika pigg idag som han va igår, han va jättepigg och busig men det är bara roligt. Caracal ska stå, han är i alla fall feberfri men det är första dagen så jag ska vänta några dagar till så att det inte kommer tillbaka.

Ha en bra dag i snön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0