22/10-13

Satt tidigare idag och försökte hitta motivationen till att gå ut och röra på mig men den fanns liksom inte. När jag hade hästarna "hemma" ca 5km från huset sprang jag fram och tillbaka dagligen, i alla väder, utan att gnälla eller ens fundera på saker, men när det handlar om att bara gå ut på en PW, valfri sträcka och tid, så är jag totalt osugen, vill gå hem efter ca 10 min å bara mysa ner mig i soffan istället. När bilen pajade här nere i Kalmar cyklade jag ca 6mil, ja MIL, om dagen för att ta mig till hästarna, men en promenad för ens välbefinnande ska va jävligt jobbigt?! Lustigt det där
Lyckades i alla fall ta mig ut på en bra runda, dock endast PW, min rygg gör så ont för tillfället att jag inte klarar av att springa. Måste ta tag i det där snart men det är svårt när pengarna inte räcker till sånt, äta och tak över huvudet kommer ju ändå i första hand kan jag känna.

Har varit ledig idag, helt och hållet vilket har varit ganska skumt då det egentligen är en dag som jag har skola från 9-21, så passade på att njuta av mina fina unghästar idag när jag hade precis all tid i världen för bara dom idag.
Dom har skött sig exemplariskt idag, så jäkla kul när det går framåt och man vet att man gör rätt!
Måste försöka få med någon ut som kan fota eller så, har inga bilder alls på mina småglin...


Här är en bild på min bästa vän och mig. Tagen för ca 1,5år sedan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0