Long time no see

Ja det va ju inte igår man va inne här och som jag saknat det. Samtidigt som jag hatar det. Att blogga alltså.
Tänkte att jag skulle ta upp det här igen, att skriva, berätta och dela med mig.

Det har hänt en del sen sist. Han den fina är inte längre min fina, han ville nog inte det mer. Jag bor inte längre i mitt älskade Stockholm, jag blev småstads bo i början på året, tog hästar och flyttade till lilla Kalmar.
Hästar ja. En som blev två, som sedan blev en igen och sedan 3.
Mycke har som sagt hänt och mycke kommer jag säkert hinna skriva om, men när tillfälle ges, nu ska jag mest försöka ordna upp allt som jag vill skriva för att sedan kunna publicera.
 

Kör en gammal favorit-i-repris bild så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0